فهرست
صفحه اصلی
آرشیو
لینکستان
تماس با ما

اطلاعات کاربری

عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

موضوعات
دامنه های رنک دار
دامنه های رند
رپورتاز آگهی

آرشیو
آذر 1399
آبان 1399
مهر 1399
شهريور 1399
تير 1399
خرداد 1399
ارديبهشت 1399
فروردين 1399
بهمن 1398
دی 1398

لینک دوستان
خرید اکانت کلش
سایت کلش
خرید کلش
سایت تفریحی
آرزوبلاگ
سئو سایت
ربات تلگرام
سیب بلاگ
تجارت الکترونیک
20 فان
آخرین مطالب ارسال شده
ارسال لینک

پیوندهای روزانه
آرشیو لینک ها

جستجو


مطالب سايت
خرید و فروش دامنه های قدیمی و رنک دار با دامین آتوریتی بالا

خرید و فروش دامنه های قدیمی و رنک دار با دامین آتوریتی بالا

 

فروشگاه اصلی دامنه های رنک دار و قدیمی را برای شما قرار دادیم .

کیمیا وب علاوه بر خرید و فروش دامنه های قدیمی و رنک دار ، انواع سایت های فروشگاهی ، سایت های شرکتی ، سایت های شخصی و ... را برای کاربران عزیز طراحی میکند .

کیمیا وب معتبرترین مرکز خرید و فروش دامنه های رنک دار میباشد که هر روز اقدام به حراجی دامنه های قدیمی و رنک دار میکند .

برای خرید دامنه های ملی برای برندهای مختلف و موضوعات مختلف به فروشگاه ما وارد شوید یا برای مشاوره و سوال با شماره زیر و ایدی تلگرام زیر با ما در ارتباط باشید

phone : 09149354371

id tel : @blackdream70

برای ورود به فروشگاه ما روی لینک زیر کلیک کنید

خرید دامنه قدیمی و رنک داز از فروشگاه کیمیا وب

 

خرید و فروش دامنه های قدیمی و رنک دار با دامین آتوریتی بالا

درباره : دامنه های رنک دار , دامنه های رند ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : domain , خرید دامنه , خرید دامنه قدیمی , خرید دامنه رنک دار , فروش دامنه , فروش دامنه قدیمی , ثبت دامنه آزاد شده , ثبت دامنه قدیمی , ثبت دامنه ملی , خرید دامنه ملی , خرید دامنه ir , خرید دامنه com , خرید دامنه با پیج آتوریتی بالا , خرید سایت آماده , لیست دامنه های رنک دار ,
بازدید : 870
تاریخ : زمان : | نویسنده : گل چت | لینک ثابت | نظرات (0)

خرید و فروش انواع آهن آلات و محصولات فولادی

 

خرید و فروش انواع آهن آلات و محصولات فولادی

https://backority.ir/images/516721.jpg

 

خرید و فروش انواع آهن آلات و محصولات فولادی فرایندی است که به هیچ وجه نمی توان منکر تاثیر زیاد و اهمیت بالای آن در زندگی انسان ها شد. در واقع وجود این قبیل محصولات در راستای ساختن امکانات مورد نیاز بشر برای ادامه ی زندگی، از واجبات است؛ از این رو همواره شاهد رونق بسیار زیادی در بازار های مربوطه هستیم.

برای خرید این محصولات لازم است با آگاهی و اطلاعات اقدام کنید تا نهایتاً تجربه ی رضایتمندانه ای کسب نمایید. به همین جهت سعی کرده ایم در ادامه به موضوعاتی بپردازیم که کمک مطلوبی برای متقاضیان خرید انواع آهن آلات و محصولات فولادی هستند.

معرفی انواع آهن آلات و محصولات فولادی، کاربرد آن ها، راهنمایی های موثر در خرید و در آخر صحبت در مورد یکی از مناسب ترین راه ها برای خرید، از جمله موضوعاتی هستند که در ادامه مطالعه خواهید کرد.

آهن آلات و محصولات فولادی شامل چه مواردی می شوند؟

https://backority.ir/images/55153.jpg

اگر کمی با دقت به اطراف خود نگاه کنیم می بینیم که انواع آهن آلات و محصولات فولادی در زندگی ما نقش کارآمدی ایفا می کنند، به نحوی که بدون وجود آن ها بسیاری از فرایند ها مختل شده و در کل زندگی برای انسان ها بسیار سخت می شود.

حال سوال این جاست آهن آلات و محصولات فولادی شامل چه مواردی می شوند؟ این محصولات دارای تنوع بالایی هستند که در قسمت پایین تعدادی از آن ها را نام برده ایم:

  • ورق سرد
  • ورق گرم
  • تیر آهن
  • میلگرد
  • ورق گالوانیزه
  • و ...

تک تک موارد بالا به نوبه ی خود از کاربرد های بسیار با اهمیتی برخوردار هستند و در بسیاری از صنایع به عنوان متریال اصلی مورد استفاده قرار می گیرند. به طور کلی گفتنی است رد پای وجود محصولات آهن و فولاد در هر صنعتی قابل مشاهده است، چه در جایگاه متریال اصلی و چه به عنوان مواد مورد نیازِ جانبی.

 

کاربرد انواع آهن آلات و محصولات فولادی

آهن به واسطه ی خواص و ویژگی هایی که دارد، از پر کاربرد ترین عناصر طبیعی است که به شکل های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. به عبارتی دیگر گفتنی است هر یک از انواع آهن آلات و محصولات فولادی که به چند مورد از آن ها در تیتر قبلی اشاره کردیم، دارای کاربرد های بسیار مهمی و چشمگیری هستند.

تعدادی از این کاربرد ها عبارتند از:

  • به عنوان مورد اول بد نیست به صنعت ساختمان سازی اشاره کنیم که محصولات آهن و فولاد نقش چشمگیری در آن ایفا می کنند. در واقع گفتنی است صنعت ساختمان بدون وجود محصولاتی چون میلگرد و تیرآهن عملاً قادر به فعالیت نیست. میلگرد و تیرآهن محصولاتی هستند که اسکلت ساختمان ها را تشکیل داده و وجود آن ها برای ساخت بنا های شهری ضروری است.
  • صنعت تولید انواع و اقسام اتومبیل نیز یکی دیگر از کاربرد های گسترده ی محصولات آهن و فولاد است. آهن آلات را می توان به عنوان متریال واحد در اتومبیل سازی معرفی کرد.
  • و صد ها مورد دیگر همون صنعت کشاورزی، تولید انواع و اقسام دستگاه های صنعتی و غیر صنعتی، کالا های خانگی و ...

به طور کلی اگر بخواهیم در مورد کاربرد های انواع آهن آلات و محصولات فولادی صحبت کنیم باید ساعت ها و روز های زیادی را صرف این کار نماییم، زیرا ردپای انواع این محصولات در هر صنعت و زمینه ای دیده شده و به عنوان یکی از ماده های اصلی در جهان به شمار می رود.

راهنمایی هایی برای خرید محصولات فولادی و انواع آهن آلات

   https://backority.ir/images/997062.jpg

در اینجا می خواهیم به نکاتی اشاره کنیم که راهنمایی های مطلوبی برای خرید محصولات فولادی و انواع آهن آلات هستند، حال فرقی نمی کند شما قصد خرید ورق گرم و ورق سرد دارید یا تیرآهن و میلگرد، قطعا خواندن آن ها مفید خواهد بود.

این نکاتِ راهنما عبارتند از:

  • قبل از هر اقدامی لازم است اطلاعات خود را در زمینه ی نوع محصولی که می خواهید، تکمیل نمایید. برای تکمیل این اطلاعات بهتر است از منابعی چون اینترنت و یا افراد با تجربه بهره مند شوید.
  • حتما میزان نیاز خود را مشخص کنید تا به اندازه خرید نمایید. محصولات فولاد و آهن از لحاظ قیمت ارزش قابل توجهی دارند، از این رو بهتر است به اندازه ی نیاز تهیه شوند.
  • قیمت ها را به طور حتم بررسی کنید، چرا که ممکن است هر مرکز فروشی قیمت های مجزایی داشته باشد. گفتنی است برای بررسی قیمت ها می توانید از منابع اینترنتی استفاده نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن به استعلام قیمت ها بپردازید.
  • به هیچ وجه برای خرید از مراکز بی نام و نشان به واسطه ی ارزان بودن قیمت ها وسوسه نشوید و حتما مرکزی را انتخاب کنید که نه تنها از لحاظ تعرفه مناسب است بلکه معتبر و قابل اطمینان می باشد.
  • پیرو مورد قبلی لازم است بگوییم مرکزی که فاکتور فروش رسمی ارائه می دهد، از اعتبار بالایی برخوردار است. در نتیجه از مراجعه به مراکزی که فاکتور فروش رسمی ارائه نمی دهند، باید اجتناب کرد.
  • و موارد دیگری از این قبیل.

عوامل موثر در قیمت خرید و فروش انواع آهن آلات و محصولات فولادی

قیمت خرید و فروش انواع آهن آلات و محصولات فولادی همواره دستخوش نوسانات مداومی هستند. در قیمت آهن اعم از قیمت ميلگرد ، قیمت تیر آهن، قیمت ورق گالوانیزه، قیمت ورق سرد و گرم و ... تاثیر عوامل مختلفی قابل مشاهده است که سبب بروز نوسان می شوند‌.

قیمت نفت، هزینه های حمل و نقل مواد خام پیش از تولید محصول، تورم های جهانی و موارد دیگری از این دست، چند مورد از مهم ترین عواملی هستند که بر قیمت این محصولات اثر گذار هستند.

جالب است بدانید با مراجعه به اینترنت و منابع موثق می توان از آخرین قیمت آهن در انواع موارد به صورت مجزا مثل قیمت ميلگرد، قیمت ورق گرم و سرد، قیمت تیرآهن، قیمت ورق گالوانیزه و ... مطلع شوید.

مناسب ترین راه برای خرید

https://backority.ir/images/161834.jpg

همانطور که قبل تر هم اشاره کردیم، برای خرید فراورده های آهنی باید از طریق مراکز معتبر اقدام کنید؛ از این رو یافتن مناسب ترین راه برای خرید، یکی از اصلی ترین دغدغه ها در این راستا است. بر اساس این که با کمی تحقیق و جست و جو می توان مراکز متعددی در این راستا یافت، سوال این جاست پس مناسب ترین راه برای خرید چیست؟

وب سایت ما می تواند گزینه ی بسیار مطلوبی در این زمینه باشد، چرا که فقط و فقط می کوشد گام های خود را در جهت جلب رضایت متقاضیان بردارد. از این رو بد نیست به چند مورد از ویژگی هایی که شامل حال وب سایت ما می شوند اشاره کنیم:

  • ارائه ی اکثر فراورده های آهن و فولاد اعم از ورق سرد، ورق گرم، ورق های گالوانیزه، تیرآهن، میلگرد و ...
  • ارائه ی محصولاتی با کیفیت و خالص
  • مشورت دهی به متقاضیان و هدایت آن ها
  • پاسخگویی تمام وقت
  • امکان خرید غیر حضوری
  • ارائه به روز ترین قیمت ها، به نحوی که از قیمت تیرآهن و میلگرد گرفته تا قیمت ورق گالوانیزه و ... به صورت آنلاین و به روز منتشر می شوند.
  • تمام قیمت ها نه تنها بر اساس نرخ های مصوب و استاندارد هستند بلکه می کوشیم قیمت های ارزان تر و مقرون به صرفه تری تعیین کنیم.
  • و چندین و چند مورد دیگر که همگی در راستای تحقق یک هدف هستند، آن هم هدفی نیست جزء جلب رضایت مطلوب تمام مشتری ها.

 

منبع خبر :

خرید و فروش انواع آهن آلات و محصولات فولادی، ورق سرد، ورق گرم، تیر آهن،میلگرد - سراج توس (sgt-steel.com)

بکوریتی

درباره : رپورتاز آگهی ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : خرید و فروش انواع آهن آلات و محصولات فولادی ,
بازدید : 448
تاریخ : زمان : | نویسنده : گل چت | لینک ثابت | نظرات (0)

آیا کارما وجود دارد؟

Table of Contents You might assume https://uninotepad.ir/good/ https://forviewhelp.ir/best/ https://fieditor.ir/nice/ https://nnnnssees.ir/awesome/ http://www.sobhemagic.ir/new/ http://www.nnnlpopp.ir/old/ http://www.musi-eee-ee.ir/great/ http://repoooooooz.ir/black-cup/news01.html http://ziplommmkakka.ir/goal/test.html http://kalabineeee.ir/news/post325.html http://aviationbooys.ir/clean/ http://pelicanofdays.ir/beauty/ https://ah-sa-nd.ir/perspolis/ https://foxbookk2000.ir/real/ http://javaboxo.ir/pages/gallery.html http://jobbbcope.ir/docs/profile.html http://trainfying.ir/stars/style.html http://aharmostthe.ir/drive/gallery.html that it’s okay to use any kind of chair for sewing. But the keen sewing enthusiasts among us know that’s not the case. Sewing often involves sitting down for long periods of time, hunching over your sewing machine, or drawing and cutting designs at your sewing table. Without the right chair, you will most likely experience strained, fatigued muscles. This can eventually result in both neck and back aches of the kind none of us want. For this reason, along with your comfort, it’s important to invest in a dedicated sewing chair. Choose one that is ergonomically designed to provide you with the comfort level you want, and the support for your muscles and joints you need. # Preview Product 1 Arrow H7013B Adjustable Height Hydraulic Sewing and Craft Chair with Under Seat Storage and... Buy on Amazon 2 HON ValuTask Low Back Task Chair - Mesh Computer Chair for Office Desk, Black (HVL210) Buy on Amazon 3 Boss Office Products Perfect Posture Delux Fabric Task Chair without Arms in Blue Buy on Amazon 4 Reliable SewErgo Ergonomic Task Chair with Adjustable Back Sewing Chair, Cloth Covered Backrest,... Buy on Amazon

 

5 OFM Core Collection Posture Series Armless Mid-Back Task Chair, in Black Buy on Amazon Features to Look for in a Sewing Chair Before buying a sewing chair, here are a key few features you should look out for. Ergonomic Backrest Backache is one of the most common complaints that both sewing enthusiasts لحاف کرسی and professionals experience. This is because without a proper back support in place, most people are inclined to slouch at their workspace. Slouching is detrimental to your back health because it distorts the natural curvature of your spine. When you slouch, the lower back is pushed outwards towards the chair. Over time, this incorrect posture may strain specific muscle groups, causing those uncomfortable and tedious aches and pains. As such, having a backrest on your sewing chair will provide your back with much-needed support.

Remember to look for a backrest that is ergonomically designed, with high-quality lumbar support. A good lumbar support will fit your back snugly, and maintain the spine’s natural inward curvature. When testing out a sewing chair you should sit up straight and then lean back fully into the chair. Make sure you can feel the chair’s backrest flush against the natural curve of your spine. Adjustable Seat Height A pneumatic seat-height adjustment is another key feature to look for in a sewing chair. With a simple lever mechanism, you’ll be able to adjust the height of your chair, and make sure your arms can reach the top of your workspace effortlessly. The right height will also allow you to rest your arms comfortably against the edge of the desk. This لحاف کرسی is important to prevent arm and shoulder strains. Such pains may be caused by a mismatch between your seat height and the desk. As an added bonus, the correct seat height will improve the chances of you adopting a good sitting posture, minimizing the strain on specific muscles. Finally, when you’re free to adjust your seat height as you please, you can ensure that your feet are able to touch the floor. This one is important for the vertically-challenged among us! A good sitting posture involves having both feet placed flat against the ground. Make sure there is at least an inch of space between the back of your knees and the seat’s edge. Cushion Padding Since you’ll most likely spend many hours in your sewing chair, comfort should be one of your top priorities. Choose a chair with sufficient padding on the seat and backrest. Ideally, the padding material is sturdy yet retains some firmness when pressed against. An ideal option is high-density foam, which does a really good job of keeping your weight supported when you sit on the chair. Additionally, make sure that the seat cushion is not too firm. As you might have experienced before, sitting on a hard surface for too long results in numbness and general discomfort.

A chair with the right padding is essential to promote blood circulation and relieve pressure points. Armless Design While some individuals might prefer their sewing chairs to have armrests, an armless design is usually the more popular choice. The lack of armrests means you have more space to move your hands around. This is beneficial for sewing, since you will often have to deal with fabrics of various shapes and sizes. Caster Wheels Caster wheels are a لحاف کرسی mainstay of any sewing chair, as they provide you with much-needed mobility. Most caster wheels have a 360-degree swiveling function which means that you can move your chair in any direction you want. This effortless movement also reduces the strain on you when it comes to moving the chair. Before buying a sewing chair, remember to test out the wheels by pushing it back and forth and side to side. This will give you a rough idea of how smoothly the wheels move across a hard surface. The last thing you want is the dreaded drag that comes with poor-quality wheels. Not to mention the damage they can do to your floors. (Tip – I have a cheap plastic mat under my chair that protects my nice wooden floor.) Our Top 5 Sewing Chairs Now that we know which features make up a good-quality sewing chair, let’s check out some of the best ones available on the market. These chairs vary from one another vastly in terms of their aesthetics, features, and price. So, rest assured that you will definitely find one that’s to your liking.

5: OFM Posture Series Armless Mid Back Task Chair Buy on Amazon This mid-priced chair by OFM offers superior posture support that is ideal for long hours of sitting. Its armless design also means that you enjoy more freedom when working on your sewing projects. To provide you with effortless mobility, this swivel chair is constructed with a sturdy 5-star base and castor wheels. It can also withstand up to 250 pounds in weight. It has لحاف کرسی a built-in lumbar support that mimics your back’s natural curvature, which reduces back strain and promotes correct posture. It also comes with an adjustable back height and depth function. Besides that, the chair has a gas-lift mechanism to customize your preferred seat height. The upholstery also features a stain-resistant fabric, which makes cleaning the chair a breeze. A drawback for some people with this chair is the firmness of the seat. Some people hate it, while others adore it. Pros Built-in lumbar support to correct back posture. Adjustable back height, back depth, and seat height. A sturdy 5-star base can withstand heavy loads up to 250 pounds. Cons Seat cushion may be too firm for some individuals. Expensive. At the upper end of the price range, this is not the cheapest chair we’re reviewing here.

OFM Core Collection Posture Series Armless Mid-Back Task Chair, in Black MID BACK TASK CHAIR: Relax comfortably in this fully upholstered task chair with stain resistant fabric that's easy to clean and can... ERGONOMIC POSTURE SUPPORT: Built in lumbar support and adjustable back height and depth plus a gas lift seat height adjustment provide added... ARMLESS CHAIR: This armless chair is compact for easy relocation and gives the option to freely move around Buy on Amazon 4: Reliable SewErgo 200SE Ergonomic Buy on Amazon This is another ergonomically-designed sewing chair which aims to provide you with maximum levels of comfort and support while you sew. The chair is designed with contoured cushions that are suitable for long hours of sitting. These cushions are made of the thickest foam padding in the SewErgo product line. So you can rest assured that this chair is going to be well-padded. A compelling feature of this chair is its seat’s design. It has a waterfall seat edge which gently tapers downwards to reduce the pressure at the back of your thighs. This eliminates the possibility of your legs feeling numb due to a lack of blood circulation in the thigh area. Another interesting bit of engineering in this chair is that it has glides instead of castor wheels. However, this may not work well on carpeted floors, due to the resulting friction. Thankfully, the glides can be replaced with castor wheels if you prefer. This SewErgo chair also comes with three adjustments to customize the back and seat height, so that you لحاف کرسی can work strain-free. One notable feature is the ability to tilt the seat back forward and backward, which prevents you from slouching. That said, we should note here that the back adjustment knob can be a little hard to reach for some people. The chair is relatively easy to assemble, compared to others we’ve reviewed. In fact, it can be done in as little as 15 minutes.

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

درباره : رپورتاز آگهی ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 83
تاریخ : زمان : | نویسنده : گل چت | لینک ثابت | نظرات (0)

بلیط لحظه آخری هواپیما

درباره : رپورتاز آگهی ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : بلیط لحظه آخری هواپیما ,
بازدید : 73
تاریخ : زمان : | نویسنده : گل چت | لینک ثابت | نظرات (0)

8 عامل اصلی رتبه بندی گوگل - راهنمای جستجوگرها

انجمن سئو همیشه به دنبال عوامل جدید رتبه بندی است و ما تاکنون بیش از دویست عامل از آنها را کشف کرده ایم. اما ممکن است صدها مورد دیگر واقعاً توسط Google استفاده شود. خوشبختانه ، ما مجبور نیستیم روی همه آنها کار کنیم. وزن اکثر آنها در سئو بسیار کم است و اغلب به عنوان سیگنال های رتبه بندی از آنها به عنوان تساوی شکن استفاده می شود. در عوض ، در اینجا لیست مشخصی از فاکتورهای رتبه بندی Google وجود دارد که هر یک از آنها می تواند استراتژی بهینه سازی جستجو را ایجاد کند یا از بین ببرد.

1. بک لینک
حتی اگر گوگل قصد دارد در آینده از بک لینک ها دور شود ، آنها همچنان مهمترین عامل رتبه بندی برای صفحات شما هستند. با این تفاوت که استفاده از استراتژی های

لباس خواب زنانه برنج برنج لباس خواب زنانه لباس خواب زنانه برنج برنج لباس خواب زنانه لباس خواب زنانه لباس خواب زنانه لباس خواب زنانه برنج لباس خواب زنانه برنج

برای کلاه سیاه بسیار خطرناک است - پیوندهای شما باید از طریق وب سایت های دارای اقتدار بالا مشابه وب سایت های شما باشد. بعلاوه ، برخی از اختراع ثبت شده گوگل می گویند که طراوت و ترافیک ممکن است از معیارهای مهم پیوند لینک باشد.

استراتژی بهینه سازی
کارآمدترین راه برای افزایش مشخصات بک لینک ، وام گرفتن ایده های بک لینک از رقبای جستجوی خود است. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که SEO SpyGlass را راه اندازی کنید ، به بخش مقایسه دامنه> تقاطع لینک بروید و تعدادی از رقبای برتر خود را اضافه کنید. این ابزار بک لینک های رقبا را تجزیه و تحلیل می کند و شکاف بک لینک را پیدا می کند - وب سایت هایی که به رقبای شما لینک می شوند ، اما نه شما. این وب سایت ها اهداف اصلی شما برای دسترسی هستند. با دیدن اینکه چگونه آنها قبلاً به وب سایتهای دیگر در مکان شما پیوند داده اند ، به احتمال زیاد پیوندهای شما را نیز میزبانی می کنند.


2. اشباع معنایی
محتوای سئو سایت شما باید شامل مقدار مناسبی از کلمات کلیدی ، موجودیت ها و تصاویر مربوطه برای طول نسخه باشد. این محتوا نباید پر شود ، مانند زمان های قدیمی جستجوگرها ، بلکه باید یک کپی با صدای طبیعی باشد که به سبک آموزنده نوشته شده است.

استراتژی بهینه سازی
اینکه بفهمید دقیقاً کدام کلمات کلیدی را باید استفاده کنید ، کجا آنها را قرار دهید و تعداد مورد نیاز آنها کمی چالش برانگیز است. بنابراین ، اگر می خواهید آن را ایمن بازی کنید ، یک استراتژی خوب ایجاد یک معیار با تجزیه و تحلیل صفحات رتبه برتر رقبای جستجو است. برای انجام این کار در Website Auditor ، به Content Analysis> Content Editor بروید ، کلمه کلیدی اصلی خود را وارد کنید و لیستی دقیق از دستورالعمل های نوشتن SEO دریافت کنید. ابزار SEO Content Editor مقدار مناسب کلمات کلیدی اصلی و فرعی ، محل قرارگیری آنها و طول پیشنهادی نسخه را به شما می گوید.


3. برچسب های HTML
برچسب های HTML به Google می گویند کدام بیت از کپی شما مهمترین است. عنوان و برچسب توضیحات متا همان چیزی است که کاربران در نتایج جستجو مشاهده می کنند - آنها را مانند یک تبلیغ تبلیغاتی غنی از کلمات کلیدی بنویسید. برچسب های عنوان (H1-H6) نسخه شما را به بخشهایی تقسیم می کنند - همچنین باید حاوی کلمات کلیدی باشند و به سبک آموزنده نوشته شوند. سرانجام ، از متن alt برای توصیف تصاویر در موتورهای جستجو استفاده می شود و اگر می خواهید در نتایج جستجوی تصویر نشان داده شود ، باید پر شود.

استراتژی بهینه سازی
اگر مراقب برچسب های HTML نبودید ، احتمالاً صدها صفحه در وب سایت شما وجود دارد که به درستی برای جستجو بهینه نشده اند. یک روش کامل استفاده از حسابرس وب سایت و مرور صفحات شما به صورت عمده است. ابتدا به ساختار سایت> صفحات> در صفحه بروید و صفحات را بر اساس امتیاز بهینه سازی جستجو مرتب کنید. اگر هر صفحه ای را با امتیاز کم مشاهده کردید ، برای گزارش دقیق بر روی آنها کلیک کنید. این به شما دقیقاً می گوید که کدام برچسب های HTML به بهینه سازی نیاز دارند و چه مشکلی برای آنها وجود دارد.


4. هسته های وب هسته
Core Web Vital جدیدترین معیارهای تجربه کاربر است که به زودی به فاکتورهای رتبه بندی Google تبدیل می شود. سنجه ها اولین برداشتی را که کاربر هنگام بازدید از یک صفحه به دست می آورد اندازه گیری می کند. به طور خاص ، سرعت بارگیری آن ، سرعت تعاملی آن و پایداری طرح چقدر است. اکنون ، توجه به این نکته مهم است که مواد حیاتی هنوز عوامل رسمی رتبه بندی Google نیستند. اما قطعاً اینگونه خواهد بود ، بنابراین بهتر است از زمان باقیمانده برای شکل دهی مناسب استفاده کنید.

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

درباره : رپورتاز آگهی ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : سئو , بهینه سازی ,
بازدید : 75
تاریخ : زمان : | نویسنده : گل چت | لینک ثابت | نظرات (0)

ارز دیجیتال چیست؟

خرید ارز دیجیتال

ارز دیجیتال به مشاغلی گفته می شود که حق قانونی مبادله ارز با ارز دیگر با مشتریان خود را داشته باشد. مبادله ارز پول فیزیکی (سکه و اسکناس کاغذی) معمولاً از طریق پیشخوان در یک ایستگاه فروشنده انجام می شود. مشاغل صرافی ای که چنین معاملاتی را انجام می دهند را می توان به اشکال و مکانهای مختلفی یافت. این ممکن است یک تجارت مستقل و کوچک باشد که از یک دفتر واحد فعالیت می کند ، یا ممکن است یک زنجیره بزرگتر از غرفه های خدمات صرافی کوچک در فرودگاه ها باشد ، یا ممکن است یک بانک بزرگ بین المللی باشد که در ایستگاه های فروش خود خدمات مبادله ارز دیجیتال ارائه می دهد. در مقیاس بزرگتر ، این به عنوان بازگشت به کشور شناخته می شود.

خدمات صرافی را می توان از طریق مشاغلی که این خدمات را بصورت آنلاین ارائه می دهند نیز پیدا کرد. این ممکن است به عنوان بخشی از خدمات ارائه شده توسط یک بانک ، کارگزار فارکس یا سایر موسسات مالی ارائه شود. تجارت بورس ارز از خدمات خود یا از طریق تنظیم نرخ ارز یا شارژ هزینه یا هر دو سود می برد.

همچنین به عنوان بازار ارز و دفتر تغییر نامیده می شود.

 

رمزارزهای دیجیتال چگونه کار می‌کنند؟


مشاغل صرافی در فروشگاه های کوچک یا بانک های بزرگ فعالیت می کنند تا یک ارز را با ارز دیگری مانند بیتک کوین مبادله کنند.
مبادله ارز گاهی می تواند با کارآیی آنلاین انجام شود.
هزینه های مبادله ارز آنقدر متفاوت است که ممکن است هزینه کارت اعتباری کمتر از کارمزدی باشد که از طریق نرخ ارز تعدیل شده پرداخت می شود.
 

ارز دیجیتال چگونه کار می کند

مشاغل صرافی ، چه به صورت فیزیکی و چه به صورت آنلاین ، با انجام معاملات خرید و فروش به شما امکان می دهند ارز یک کشور را با کشور دیگر مبادله کنید. به عنوان مثال ، اگر دلار آمریکا دارید و می خواهید آنها را با دلار استرالیا عوض کنید ، دلار آمریکا (یا کارت بانکی) خود را به فروشگاه صرافی می آورید و دلار استرالیا را با آنها خریداری می کنید. مبلغی که می توانید خریداری کنید بستگی به نرخ لحظه ای بین المللی دارد ، که اساساً یک مقدار تغییر روزانه است که توسط شبکه ای از بانک ها که ارز معامله می کنند تعیین می شود.

فروشگاه صرافی برای اطمینان از سودآوری در معامله ، نرخ را با درصد مشخصی تغییر می دهد. به عنوان مثال ، فرض کنید نرخ لحظه ای مبادله دلار آمریکا به دلار استرالیا به عنوان 1.2500 برای روز درج شده باشد. این بدان معناست که برای هر دلار آمریکا اگر می توانید با نرخ ارز معامله کنید ، می توانید 1.25 دلار استرالیا خریداری کنید. اما فروشگاه صرافی ممکن است این نرخ را به 1.20 تغییر دهد ، به این معنی که شما می توانید 1.20 دلار استرالیا را با 1 دلار خریداری کنید. با این تغییر نرخ فرضی ، هزینه آنها 5 دلار در دلار خواهد بود.

از آنجا که معامله با نرخ لحظه ای انجام نمی شود و بسته به سودی که بورس می خواهد بدست آورد ، ممکن است مصرف کنندگان دریافت کنند که پرداخت خودپرداز یا کارت اعتباری در مقصد خارجی هزینه کمتری دارد ، نه اینکه از خدمات صرافی زودتر استفاده کنند زمان. به مسافران توصیه می شود میزان پولی را که برای یک سفر صرف می کنند تخمین بزنند و مبالغ پس انداز شده از طریق معاملات معمولی را با یکدیگر مقایسه کنند.

فرودگاه ها مکان مشترکی برای مبادلات ارزی است که در آن مسافران ارز مقصد سفر خود را خریداری می کنند و یا پول اضافی را پس از بازگشت به ارز محلی خود مبادله می کنند. از آنجا که فرودگاه ها به عنوان آخرین بندر تماس شناخته می شوند ، به طور کلی نرخ ها در مبادلات فرودگاه گران تر از نرخ های یک بانک در شهر عزیمت خواهد بود.

بدون داشتن پول نقد در حال رایج شدن است زیرا برخی از بانکها کارتهایی را ارائه می دهند که می توانند چندین ارز را با کارمزد کم یا بدون کارمزد روی آنها بارگیری کنند. بعلاوه ، دستگاههای خودپرداز دریایی برای افرادی که با یک بانک جهانی کار می کنند گزینه مناسبی است. به عنوان مثال ، دستگاه های خودپرداز HSBC در نیویورک ، لندن و بیشتر شهرهای بزرگ آسیا رواج دارند.

نکته: هنگام مسافرت به خارج از کشور خود ، هزینه های خاص کشور را تماشا کنید. به عنوان مثال ، مسافران آمریکایی به کوبا احتمالاً سودآوری دارند که دلار آمریکا را به یورو یا دلار کانادا مبادله کنند ، زیرا کوبا از گردشگران خرید پزوی قابل تبدیل کوبا (CUC) با دلار آمریکا 10 درصد مالیات می گیرد.

 

صرافی بیتکا چگونه کار می کند؟

مراحل خرید و فروش به این شرح است:
فروشنده پس از ثبت نام و احراز هویت، پیشنهاد فروش خود را ثبت می کند.
افرادی که قصد خرید دارند پس از ثبت نام و احراز هویت می توانند از بین پیشنهادات فروش، پیشنهاد مورد نظر خود را انتخاب کرده و درخواست خرید ثبت کنند.
در این مرحله پس از تائید فروشنده، خریدار مبلغ ریالی معامله را به حساب بیتکا واریز می کند.
پس از واریز وجه، فروشنده ارز مجازی را به والت خریدار انتقال داده و لینک تراکنش را ثبت می کند.
پس از تائید انتقال ارز دیجیتال، مبلغ ریالی به حساب فروشنده واریز می گردد

 

هزینه استفاده از بیتکا چقدر است؟

بابت هر معامله موفق ۰.۵٪ (نیم درصد) از هر یک از طرفین معامله به عنوان کارمزد کسر می گردد.

 

درباره : رپورتاز آگهی ,
امتیاز : نتیجه : 5 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 5

برچسب ها : ارز دیجیتال , صرافی بیتکا ,
بازدید : 81
تاریخ : زمان : | نویسنده : گل چت | لینک ثابت | نظرات (0)

طراحی وب سایت گروه وب مستر سئو

طراحی سایت
ما شاهد پیشرفتهای زیادی در دنیای فناوری بوده ایم. همه آنها به ما کمک می کنند تا با عزیزان و مشتریان خود در ارتباط باشیم.

وب همچنین بخشی از فناوریهای پر اهمیت بوده است. امروز می توانیم با مراجعه به صدها هزار وب سایت ، خود را از در خانه سرگرم کنیم.

از دید صاحب مشاغل ، طراحی وب واقعاً مهم است. اگر می خواهید طراحی وب سایت خود را به بهترین وجه ممکن انجام دهید ، پیشنهاد می کنیم در مورد آخرین روندها مطالعه کنید. بگذارید چند مورد از آنها را بدانیم.

1. طراحی تخت یا flate

طراحی مسطح یک رویکرد ساده است که شامل فضای تمیز ، تصاویر دو بعدی و رنگ های روشن است. این دقیقاً مانند سایر روندها آغاز شد اما با گذشت زمان محبوبیت پیدا کرد.

محبوبیت این طرح به دلیل نیاز به بارگیری سریع صفحات وب است. از آنجایی که تصاویر ساده هستند ، سایت بارگیری نمی کند. از نظر UX ، این سبک در بین طراحان وب کاملاً محبوب است.

2. GIF های متحرک

امروزه ، بازدید کنندگان نمی خواهند به دنبال جستجوی اطلاعات در اینترنت باشند ، به این معنی است که وب سایت ها وقت زیادی برای جلب توجه و ارائه مطالب مورد نیاز ندارند.

اکنون ، این جایی است که نیاز به GIF بوجود می آید. با استفاده از GIF ها ، انتقال ایده ها و پیام ها در مدت زمان کمی آسان می شود. آنها همزمان جذاب و سرگرم کننده هستند. زیبایی GIF این است که تقریباً با تمام دستگاه های تلفن همراه و مرورگرهای وب سازگار هستند. بنابراین ، هر کس می تواند از آنها بهره ببرد مادامی که به اینترنت وصل شود.

3. یادگیری ماشین و رباتها

این روزها ، همه ما وقتی به دنبال پاسخ به سؤالات خود در اینترنت هستیم با ربات های رایانه چت می کنیم. با گذشت زمان ، شاهد پیشرفت های خوبی در دنیای هوش مصنوعی ربات ها بودیم.

به عنوان مثال ، Google با تایپ کردن کلمات کلیدی مرتبط ، به شما پیشنهاداتی می دهد. این جملات را به صورت خودکار تکمیل می کند تا بتوانید آنچه را که می خواهید ، برای شما آسان تر کند. بنابراین ، وب سایت ها نیز از این ویژگی باید استفاده کنند.

4. فضای سفید

امروز ما ترجیح می دهیم رویکرد “کمتر بیشتر است” باشد ، بدین معنی که می توانید بسیاری از وب سایت ها را پیدا کنید که دارای طرح ساده و فضای زیادی از فضای سفید هستند. نوعی فضای خالی در صفحات وب است.

این فضا به شما کمک می کند بین بخش های مختلف در وبلاگ یا سایت خود تفاوت ایجاد کنید ، این امر خواندن مطالب و هضم آن را برای بازدید کنندگان آسانتر می کند. بنابراین ، ایده خوبی است که فضای سفید را در سایت خود داشته باشید.

5. Sketch vs Photoshop

با گذشت زمان ، بحث در مورد اینکه آیا باید Sketch یا Photoshop را برای اهداف طراحی انتخاب کنید ، شدید شد. سالهاست که فتوشاپ محبوب ترین گزینه برای حرفه ای ها بوده است. با این حال ، Sketch با گذشت زمان محبوبیت بیشتری پیدا می کند.

Sketch یک برنامه نرم افزاری ساده است که به طراحان اجازه می دهد نمونه هایی را برای اهداف ارائه ایجاد کنند. کارشناسان پیش بینی می کنند که این جایگزین در سال های آینده جایگزین فتوشاپ خواهد شد.

بنابراین ، این 5 روند محبوب در دنیای طراحی وب است. اگر شما یک طراح وب هستید ، ممکن است این روندها را دنبال کنید تا بتوانید طراحی های وب موثر ایجاد کنید.

پشتیبانی سئو سایت   بهینه سازی وب

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

درباره : رپورتاز آگهی ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : طراحی وب سایت گروه وب مستر سئو , طراحی سایت , طراحی وب , بهینه سازی سایت ,
بازدید : 103
تاریخ : زمان : | نویسنده : گل چت | لینک ثابت | نظرات (0)

فرایند خرید بلیط هواپیما

فرایند خرید بلیط هواپیما

https://backority.ir/images/1801510.jpg

آیا به دنبال خرید بلیط هواپیما هستید و می خواهید بهترین اقدام ممکن را در این راستا انجام دهید؟ اگر قصد خرید بلیط هواپیما را دارید اما دچار سردرگمی شده اید و نمی دانید چه اقدامی در این راستا بهتر است، پیشنهاد می کنیم همراهی با ما را در این متن به هیچ عنوان از دست ندهید، لذا در ادامه نکات و اطلاعات بسیار مفید و مثمر ثمری برای تقاضا کننده های بلیط هواپیما ارائه داده ایم؛ نکات و اطلاعاتی که به طور حتم با خواندن آن ها قادر به بهترین تصمیم گیری شده و از سردرگمی در می آیید.

در حقیقت فرایند خرید بلیط هواپیما به گونه ای است که به هیچ وجه نباید آن را سرسری بگیرید و سهل انگارانه اقدام کنید، چرا که امروزه نه تنها این فرایند به روش های مختلفی اجرا می شود بلکه اگر اطلاعات مطلوبی در این زمینه داشته باشید می توانید از طریق بهترین روش های روز، مطلوب ترین اقداماتی را که مزیت های بیشتری دارند، انجام دهید. از این رو لازم به ذکر است اولین و اساسی ترین گامی که هر تقاضا کننده ای می بایست بردارد، کسب اطلاعات بیشتر و گسترش دانش خود درباره ی بلیط های هواپیمایی از جهات و زوایای مختلف است.

با توجه به اهمیت و تاثیر بالای کسب اطلاعات برای خرید بلیط هواپیما ما نیز سعی کرده ایم، این فرایند را کنکاش کرده و توضیحات مفصلی برای کمک به متقاضیان ارائه دهیم؛ توضیحاتی که بدون شک دانستن آن ها به درد تان خواهد خورد.

گفتنی است حین خواندن ادامه ی مطلب درباره ی موضوعاتی چون روش های نوین خرید بلیط هواپیما و آشنایی با آن ها، انواع مختلف بلیط های هواپیمایی، مزایا و ویژگی های بلیط های چارتر، نحوه ی خرید بلیط ارزان تر و در نهایت در رابطه با ایران چارتر یکی از بهترین مراجع خرید بلیط اطلاعات مفیدی کسب خواهید کرد؛ اطلاعاتی که که خواندن و دانستن آن ها برای هر تقاضا کننده ای لازم است.

روش های نوین خرید بلیط هواپیما

https://backority.ir/images/5231611.jpg

وقتی حرف از خرید بلیط به میان می آید اولین راهی که به ذهن همه خطور می کند، مراجعه ی حضوری به مرجع فروش است، مرجع فروشی که در مورد بلیط های هواپیما همان آژانس های هواپیمایی و نمایندگی های آن ها می باشد؛ اما آیا این روش تنها راهکار ست و متقاضیان خرید چاره ای جزء انتخاب آن ندارند؟

در پاسخ به این پرسش لازم است اشاره کنیم دنیا همواره در حال پیشرفت است، پیشرفت هایی که منجر شده اکثر فرایند ها دیگر همانند قبل نباشند و از قالب سنتی خود خارج شوند، به طوری که اگر نگاهی به اطراف خود بیندازید شاهد تغییرات چشمگیری خواهید شد؛ تغییراتی که در چند دهه ی اخیر به وجود آمده اند و در زمان های قدیم اثری از آن ها نبود. فرایند خرید بلیط هواپیما نیز از این قائده جا نمانده و دستخوش تغییرات قابل توجهی شده است، به صورتی که دیگر تنها راه چاره برای انجام این خرید مراجعه ی حضوری به آژانس ها و مراکز فروش نیست.

بنابراین در پاسخ به سوال مذکور لازم است بگوییم در حال حاضر تقاضا کننده های بلیط های هواپیما می توانند غیر از روش های حضوری از طریق روش های نوین روز نیز به خرید بپردازند. در واقع روش های نوین برای انجام این فرایند، متد ها و راهکار هایی هستند که تقاضا کننده بدون حضور فیزیکی در محل فروش، از طریق دسترسی به اینترنت و مراجعه به درگاه های فروش، به صورت غیر حضوری خرید خود را انجام دهد. به بیانی ساده تر شما می توانید از طریق اینترنت، انواع بلیط با هر مقصدی را تهیه کنید.

البته توجه داشته باشید انتخاب مرجع فروش آنلاین خرید بلیط و مراحل انجام آن مسائلی هستند که باید یک سری نکات را در رابطه با آن ها بدانید، نکاتی که سعی کرده ایم در ادامه ی این متن مهم ترین مورد ها را بیاوریم. پس اگر می خواهید با روش های نوین خرید بلیط هواپیما بیشتر آشنا شوید و اقدامی آگاهانه داشته باشید، به خواندن باقی مطلب ادامه دهید.

 خرید آنلاین بلیط هواپیما و مزیت های آن

https://backority.ir/images/398538.jpg

خرید آنلاین بلیط هواپیما این روز ها سر و صدای زیادی ایجاد کرده است، به گونه ای امروزه اکثر تقاضا کننده ها از طریق این روش اقدام کرده و به خرید می پردازند؛ فلذا با انتخاب درگاه های خرید آنلاین می توانید از مزیت های غیر قابل انکاری چون موارد زیر بهره مند شوید:

  • همان طور که می دانید خرید حضوری مستلزم صرف وقت قابل توجهی برای رجوع به مرکز فروش بلیط و گذراندن مراحل خرید به جهت صدور برگه ی بلیط می باشد؛ در حالی که در خرید آنلاین، صرف زمان برای انجام همان کار ها به مراتب کمتر است. به طوری که با انتخاب روش های نوین می توانید به میزان قابل توجهی در وقت خود صرفه جویی کنید.
  • از مزیت های دیگری که لازم است بدانید راحتی مراحل خرید آنلاین نسبت به خرید حضوری است. البته میزان این راحتی به مرجعی که برای ثبت خرید آنلاین انتخاب کرده اید نیز بستگی دارد. گفتنی است ایران چارتر از جمله بهترین مراجع در این زمینه می باشد و علاوه بر راحتی مراحل خرید، ویژگی ها و مزیت های فراوان دیگری هم شامل حال خریداران خود می کند. ناگفته نماند در تیتر های بعدی توضیحات بیشتری درباره ی ایران چارتر و خدمات مختلف آن ارائه داده ایم.
  • حذف هزینه های رفت و آمد برای خرید حضوری مزیت دیگری است که می توانید در این روش از آن بهره مند شوید.
  • درگاه های آنلاین فروش از آن جا که بر پایه سیستم هستند، در هر لحظه و هر ساعت از شبانه روز آماده به ارائه ی خدمات می باشند، به نوعی که تفاوتی ندارد متقاضی کجاست و یا در چه ساعتی اقدام به خرید می کند.
  • کنسلی و استرداد بلیط مسئله ای می باشد که ممکن است هر کسی به دلایل مختلفی سراغش رود و قصد کنسل کردن بلیط خریداری شده ی خود را داشته باشد. در روش های حضوری این کار همواره ملزم به صرف وقت و انرژی زیادی است، در حالی که اگر به طور آنلاین اقدام کنید نه تنها ذخیره زمانی بیشتری خواهید داشت بلکه مبلغ مرجوعی را به مراتب سریع تر از اقدام حضوری دریافت خواهید کرد.
  • تنوع خرید بلیط، به ویژه بلیط های چارتری در این روش بسیار بالا تر از روش های حضوری است و متقاضیان حق انتخاب بیشتری دارند.
  • با مراجعه به بستر های فروش آنلاین بلیط هواپیما می توانید شرایط مختلف انواع بلیط ها اعم از ساعت پرواز، نوع پرواز، قیمت خرید و میزان ظرفیت موجود را به راحتی بررسی کنید.
  • و موارد دیگری از این دست.
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : رپورتاژ , ایران چارتر , خرید بلیط هواپیما ,
بازدید : 6907
تاریخ : زمان : | نویسنده : گل چت | لینک ثابت | نظرات (0)

چند سایت خوب اینترنتی - آهنگ - انشا - عکس - محتوا

دانلود از سایت خوبان موزیک

آدرس سایت = khobanmusic.com

تعداد آهنگ ها = حدودا 3000 آهنگ

بازدید کننده روزانه = حدودا 30هزار نفر و 45 هزار بازدید

آهنگ

دانلود از سایت شاداب موزیک

آدرس سایت = shadabmusic.org

تعداد آهنگ ها = حدودا 2000 آهنگ

بازدید کننده روزانه = حدودا 10هزار نفر و 15 هزار بازدید

دانلود آهنگ

دانلود از سایت خوبان موزیک

آدرس سایت = irahang.ir

تعداد آهنگ ها = حدودا 3000 آهنگ

بازدید کننده روزانه = حدودا 10هزار نفر و 15 هزار بازدید

سایت عکس پروفایل عکس نوشته

آدرس سایت =axneveshteh.ir 

تعداد عکس ها = حدودا 8000 عکس

بازدید کننده روزانه = حدودا 10هزار نفر و 15 هزار بازدید

سایت عکس پروفایل پروفایل پیکچور

آدرس سایت = profilepicture.ir

تعداد عکس ها = حدودا 12000 عکس

بازدید کننده روزانه = حدودا 10هزار نفر و 15 هزار بازدید

سایت عکس پروفایل پیک پرو

آدرس سایت =picpro.ir

تعداد عکسها = حدودا 3000 تصویر

بازدید کننده روزانه = حدودا 10هزار نفر و 15 هزار بازدید

نوشته وفاداری 3 - عکس نوشته وفاداری عشق + متن وفاداری در رابطه

سایت انشا

آدرس سایت = enshae.ir

تعداد انشا = حدودا 3000 انشا

بازدید کننده روزانه = حدودا 10هزار نفر و 15 هزار بازدید

سایت سفارش تولید محتوا

آدرس سایت = typen.ir

تعداد مشتری تولید محتوا = حدودا 2000 مشتری

بازدید کننده روزانه = حدودا 10هزار نفر و 15 هزار بازدید

https://typen.ir/images/68555typen.jpg

این یک خرید رپورتاژ ترکیبی هست برای معرفی چند سایت در یک مطلب که به درد مخاطب و خواننده بخورد . 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : خوبان موزیک , شاداب موزیک , معرفی سایت های اینترنتی , خرید رپورتاژ ,
بازدید : 380
تاریخ : زمان : | نویسنده : گل چت | لینک ثابت | نظرات (0)

خرید دامنه سه حرفی

خرید دامنه سه حرفی

 

دامنه های سه حرفی به علت نام کوتاه خود بهتر در ذهن مخاطبان میماند و وقتی که این دامنه ها رند میباشند مخاطبان سایت ها میتوانند به راحتی آن را حفط کنند .

اکنون دامنه سه حرفی جدید آماده انتقال به شما عزیزان میباشد . همانطور که میبینید دامنه سایت خود ما A0B.ir به صورت دقیق در ذهن مخاطبان میماند . یکی از دامنه های سه حرفی که آماده انتقال است دامنه ملی زیر میباشد

XY1.IR

این دامنه هم جز دامنه های قدیمی بوده که در گوگل هم ایندکس بالایی داشته و دارای پیج آتوریتی  دامین آتوریتی بالایی است .

این دامنه با قیمت مناسب و بنابر سفارش خود شما به شما انتقال داده میشود .

برای اطمینان از خرید میتوانید با شماره 09149354371 هم به صورت پیامک هم در تلگرام پیام دهید یا تماس بگیرید و قبل از خرید و انتقال دامنه هویت فروشنده دامنه به شما احراز میشود و بعد با خیال راحت دامنه را خریداری میکنید .

در صورتی که هر دامنه رنک داری با پیج آتوریتی و دامین آتوریتی بالایی نیاز داشتید با همان شماره بالا تماس گرفته تا برترین دامنه با امتیاز بالای گوگل را برای شما انتقال دهیم .

خرید دامنه سه حرفی

درباره : دامنه های رنک دار , دامنه های رند ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : دامنه , خرید دامنه , خرید دامنه رند , خرید دامنه 3 حرفی , خرید دامنه سه حرفی , فروش دامنه , خرید و فروش دامنه , خرید دامنه ملی رنک دار , خرید دامنه ملی , خرید دامنه ir , انتقال دامنه ir , xy1.ir ,
بازدید : 283
تاریخ : زمان : | نویسنده : گل چت | لینک ثابت | نظرات (0)

فروش دامنه آرزو بلاگ

فروش دامنه آرزو بلاگ

 

آرزو بلاگ یکی از سایت های قدیمی است که در زمینه وبلاگ دهی فعالیت میکرد . بعد از مدتی این سرویس فعالیت خود را متوقف کرد و این دامنه اکنون یک دامنه رند است که بسیاری از کاربران آن را میشناسند .

این دامنه هم با اسم رند و هم با زحماتی که در گذشته انجام شده است دارای پیج آتوریتی و دامین آتوریتی بالایی میباشد و حتی اکنون با سرچ کلمه آرزوبلاگ در صفحه اول گوگل میباشد . با اسامی وبلاگ و وبلاگ نویسی نیز بهینه شده است  و بک لینک های با کیفیتی نیز دارد .

با خرید این دامنه میتوانید یک اسکرپیت وبلاگ دهی بزنید و شروع به کسب درآمد از وبلاگ ها بکنید .

این دامنه با قیمت خیلی مناسب به فروش میرسد . برای خرید از طریق تماس با ما یا با شماره 09149354371 با ما در ارتباط باشید .

فروش دامنه آرزوبلاگ

 

برای خرید دامنه های قدیمی و خرید دامنه رنک دار نیز با شماره بالا با ما در تماس باشید تا در هرزمینه ای فعالیت میکنید یک دامنه قوی و قدیمی به شما انتقال دهیم .

برای دیدن سایر دامنه ها روی لینک زیر کلیک کنید

دامنه های رنک دار

درباره : دامنه های رنک دار , دامنه های رند ,
امتیاز : نتیجه : 5 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 5

برچسب ها : فروش دامنه , خرید دامنه , آرزوبلاگ , آرزو بلاگ , فروش دامنه وبلاگ دهی , خرید دامنه رنک دار , خرید دامنه رند , فروش دامنه رند , فروش دامنه قوی , خرید و فروش دامنه , خرید دامنه های قدیمی ,
بازدید : 5005
تاریخ : زمان : | نویسنده : گل چت | لینک ثابت | نظرات (0)

فروش دامنه رنک دار سرویس وبلاگ دهی ثنا بلاگ sanablog

فروش دامنه رنک دار سرویس وبلاگ دهی ثنا بلاگ sanablog

دامنه قدیمی ثنا بلاگ sanablog.ir قبلا یکی از دامنه های سرویس وبلاگ دهی بود که کار خود را متوقف کرد و اکنون این دامنه فعالیت چندانی ندارد .

این دامنه دارای پیج آتوریتی و دامین آتوریتی بالا و در حدود 20 الی 30 میباشد که برای بالا آمدن در گوگل بسیار مناسب است .

درصورتی که قصد راه اندازی یک سرویس وبلاگ دهی یا یک وبلاگ تفریحی یا سایت ارائه دهنده قالب وبلاگ و ابزار وبلاگ را دارید این دامنه مناسب ترین گزینه است و میتوانید سریعا به صفحات اول گوگل بیایید .

این دامنه با اسم ثنا بلاگ اکنون لینک اول گوگل است .

برای خرید دامنه با کمترین قیمت با ما در تماس باشید

09149354371

فروش دامنه رنک دار ثنا بلاگ

برای دیدن سایر دامنه های رنک دار با ما در تماس باشید

درباره : دامنه های رنک دار , دامنه های رند ,
امتیاز : نتیجه : 5 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 5

برچسب ها : فروش دامنه رنک دار سرویس وبلاگ دهی ثنا بلاگ sanablog , خرید دامنه رنک دار , فروش دامنه رنک دار , خرید دامنه رند , خرید سایت , خرید دامنه قدیمی , فروش دامنه , خرید دامنه ,
بازدید : 7959
تاریخ : زمان : | نویسنده : گل چت | لینک ثابت | نظرات (0)

آخرین مطالب ارسالی
خرید و فروش دامنه های قدیمی و رنک دار با دامین آتوریتی بالا تاریخ : سه شنبه 23 اردیبهشت 1399
خرید و فروش انواع آهن آلات و محصولات فولادی تاریخ : جمعه 07 آذر 1399
آیا کارما وجود دارد؟ تاریخ : جمعه 02 آبان 1399
بلیط لحظه آخری هواپیما تاریخ : یکشنبه 13 مهر 1399
8 عامل اصلی رتبه بندی گوگل - راهنمای جستجوگرها تاریخ : چهارشنبه 02 مهر 1399
ارز دیجیتال چیست؟ تاریخ : جمعه 21 شهریور 1399
طراحی وب سایت گروه وب مستر سئو تاریخ : یکشنبه 29 تیر 1399
فرایند خرید بلیط هواپیما تاریخ : سه شنبه 10 تیر 1399
چند سایت خوب اینترنتی - آهنگ - انشا - عکس - محتوا تاریخ : پنجشنبه 29 خرداد 1399
خرید دامنه سه حرفی تاریخ : شنبه 02 فروردین 1399

آمار سایت
آمار مطالب
کل مطالب : 11
کل نظرات : 0
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 15
باردید دیروز : 88
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 128
بازدید ماه : 341
بازدید سال : 1,779
بازدید کلی : 43,202

مطالب پربازدید
فروش دامنه رنک دار سرویس وبلاگ دهی ثنا بلاگ sanablog بازدید : 7959
فرایند خرید بلیط هواپیما بازدید : 6907
فروش دامنه آرزو بلاگ بازدید : 5005
خرید و فروش دامنه های قدیمی و رنک دار با دامین آتوریتی بالا بازدید : 869
خرید و فروش انواع آهن آلات و محصولات فولادی بازدید : 447
چند سایت خوب اینترنتی - آهنگ - انشا - عکس - محتوا بازدید : 379
خرید دامنه سه حرفی بازدید : 283
طراحی وب سایت گروه وب مستر سئو بازدید : 103
آیا کارما وجود دارد؟ بازدید : 83
ارز دیجیتال چیست؟ بازدید : 81

مطالب تصادفی
طراحی وب سایت گروه وب مستر سئو
فرایند خرید بلیط هواپیما
خرید و فروش انواع آهن آلات و محصولات فولادی
خرید دامنه سه حرفی
چند سایت خوب اینترنتی - آهنگ - انشا - عکس - محتوا
فروش دامنه رنک دار سرویس وبلاگ دهی ثنا بلاگ sanablog
ارز دیجیتال چیست؟
بلیط لحظه آخری هواپیما
خرید و فروش دامنه های قدیمی و رنک دار با دامین آتوریتی بالا
فروش دامنه آرزو بلاگ

کدهای اختصاصی

پشتیبانی
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : Tem98.Com



designed by: Tem.rozblog.com , all rights reserved

<-blogid->

<-BlogAuthor->

<-blogid->

http://a0b.rozblog.com

خرید دامنه رنک دار | فروش دامنه رنک دار | خرید دامنه قدیمی

خرید دامنه رنک دار | فروش دامنه رنک دار | خرید دامنه قدیمی

خرید دامنه رنک دار | فروش دامنه رنک دار | خرید دامنه قدیمی

<-BlogAbout-> مرکز خرید و فروش دامنه های رنک دار و قدیمی

خرید دامنه رنک دار | فروش دامنه رنک دار | خرید دامنه قدیمی